Bine ați venit pe blog-ul meu didactic!

Pagini

  • Inițiere în limbajul de programare Java
  • Programarea Obiect Orientată
  • Platforma Moodle
  • Vocabular TIC
  • De la ELEVI pentru ELEVI
  • Punguța digitală

Programarea Obiect Orientată

 

Modelul de programare orientat pe obiecte Caracteristici și concepte principale

Principiile Programării Orientate spre Obiecte 

Clase și obiecte





Interfețe în Java 

Clase interne în Java

Trimiteți prin e-mail Postați pe blog!Trimiteți pe XDistribuiți pe FacebookTrimiteți către Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru feedback!

Pagina de pornire
Abonați-vă la: Comentarii (Atom)

Totalul afișărilor de pagină

Confucius.

,,Aud și uit. Văd și îmi aduc aminte. Fac și înțeleg.”

Autor necunoscut

„ Pentru a deveni un bun programator, trebuie mai întâi de toate să depui efort, să comiți greșeli, să le corectezi ... să îți dezvolți abilitățile ... E exact ca și cum ai învăța să mergi cu bicicleta ... vei cădea înainte să te înveți să o conduci! ”

Faceți căutări pe acest blog

Arhivă blog

  • ▼  2015 (1)
    • ▼  octombrie 2015 (1)
      • Prelucrarea tablourilor bidimensionale în Java
  • ►  2019 (11)
    • ►  februarie 2019 (10)
    • ►  septembrie 2019 (1)
  • ►  2024 (15)
    • ►  februarie 2024 (1)
    • ►  martie 2024 (3)
    • ►  iulie 2024 (3)
    • ►  august 2024 (4)
    • ►  septembrie 2024 (4)
  • ►  2025 (24)
    • ►  ianuarie 2025 (1)
    • ►  februarie 2025 (1)
    • ►  aprilie 2025 (1)
    • ►  iulie 2025 (1)
    • ►  august 2025 (4)
    • ►  septembrie 2025 (13)
    • ►  octombrie 2025 (1)
    • ►  noiembrie 2025 (2)
https://musteatadidactic.blogspot.com/ by Musteață Victoria is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 . Tema Fantastic S.A.. Un produs Blogger.